SHAKLEE

25 March 2015

SET BERSALIN EXCLUSIVE

DAH NAK BERSALAIN?TAPI TAK TAHU NAK PILIH SET BERSALIN YANG MANA SATU?
RISAU PULA KESAN PADA BAYI JIKA MAKAN JAMU/SET BERSALIN YANG BERSIFAT PANAS DAN TIDAK SESUAI...

USAH RISAU DAN MEMBAZIR KERANA ANDA TERPAKSA TOLAK TEPI SET BERSALIN YANG MAHAL KERANA TAK SESUAI DENGAN BAYI DAN TAK DAPAT MENGAMBILNYA KERANA BAYI KENA SAKIT KUNING!!!!

Dengan set bersalin Exclusive shaklee masalah anda dapat diselesaikan!!!
SELAMAT DIGUNAKAN,100% SEMULAJADI,ADA KKM,HALAL DAN MUDAH DIGUNAKAN.

Malah...
  • tanda kesan panas
  • boleh diambil walaupun bayi terkena sakit kuning/jaundis
  • bole diambil sejurus sahaja melahirkan anak
  • sesuai untuk bersalin normal ataupon pembedahan

SET BERSALIN EXCLUSIVE SHAKLEE MENGANDUNGI:-


1) Vitamin B Complex Dengan Asid Folik


B Complex bertindak sebagai penenang dan mengelakkan stress atau meroyan di kalangan ibu berpantang. Ia juga berupaya meningkatkan pembentukkan sel darah merah dan sangat penting untuk menukarkan makanan yang kita ambil menjadi tenaga. Oleh itu, ibu-ibu akan merasa lebih bertenaga dan kurang letih. Vitamin ini juga memelihara kulit dari dalam dan penting untuk kecantikkan, sesuai dengan namanya 'B' for Beauty.

2) Vitalea / Multivitamin Dengan Zat Besi

Sangat penting untuk diambil oleh ibu berpantang kerana Vitalea membekalkan 23 jenis vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh tetapi sukar diperolehi sewaktu berpantang kerana kebanyakkan makanan perlu dielakkan semasa berpantang (pantang makan). Zat besi pula sangat diperlukan oleh tubuh untuk menghasilkan sel darah merah, bagi menggantikan kehilangan darah semasa proses kelahiran.Malah vitalea memberi rasa bertenaga pada ibu-ibu. Ibu-ibu yang kekurangan vitamin ini akan kelihatan pucat, letih dan tidak bermaya.

3) Vitamin C

Sangat penting untuk penyembuhan luka jahitan serta membaik pulih tisu yang rosak selepas bersalin. Juga penting untuk meningkatkan sistem pertahanan badan kerana sebiji vitamin C Shaklee menyamai 7 biji setengah kita memakan buah oren. Vitamin C juga penting dalam membentuk kolagen dan penting dalam kecantikkan kulit.

4) Zink

Sangat penting untuk membaik pulih luka jahitan dan luka dalaman. Makanan yang kaya dengan zink ialah ikan haruan. Agak sukar untuk memasak ikan haruan setiap hari, ditambah pula dengan harganya yang agak mahal. Justeru, pengambilan zink setiap hari adalah pilihan yang tepat bagi ibu berpantang. Zink juga membantu mengatasi masalah 'kedinginan' selepas bersalin, dan pengambilan zink oleh ibu menyusu akan menjamin bayi membesar dengan optimum. 


5) Energizing Soy Protein ESP

Sangat penting untuk membantu pemulihan luka bersalin dan pembinaan tisu baru. ibu yang mengambil ESP, dapat memberi rasa kenyang yang lama, malah memekatkan susu ibu supaya baby cepat kenyang.Selain itu, ESP dapat mencantikkan kulit dan membuat kulit kelihatan gebu.ESP juga membantu membakar kalori bagi mempercepatkan proses turun berat badan.


Berminat untuk mencuba??Hubungi saya segera 017-6967587  


No comments:

Post a Comment