SHAKLEE

8 February 2015

SAYA + SHAKLEE

Hai semua...
Tiba-tiba tergerak nak share story pasal first time tahu pasal shaklee ni....
First produk yang aku tahu ialah alfafa...
alfafa ni aku tahu masa pregnant qaisara..
Tahun ni 2015,,,,so masa aku pregnant dlm tahun 2012 ...
Lama da tahu... tapi baru sekarang terbuka hati lebih luas nak mengetahuinya balik...
Alfafa ni aku beli pon dr internet melalui sorang akak ni...beli n pandai2 sendirila nak makan camner..
Mase tu xda pon orang nak consume cara makan sume..
So google jela..cara pemakanan alfafa tu aku ikut suka je..
Hahahaha...
Tak consintence langsung...
So aku makan since habis pantang.. (awal bulan 1 , 2013)
aku makan sebab aku tekad nak bf qaisara..
Memang melimpah ruah susu masa makan... aku memang dapatkan bf sara secara full sampai umur dia setahun lebih..lepas tu da campur ngan susu tepung...
Dalam tempoh setahun lebih tu...aku amik alfafa secara xteratur..ikut dan...
Dan sekarang bila dipikir balik...sangatla rugi aku x minta consume cara pemakanan alfafa ngan betul...
Kalo x dapat qaisara bf full sampai umur 2 tahun....
menyesal... n menyesal sangat..
Sangat cemburu bila ada kawan dapat bf anak dorang sampai umur 2 tahun...
Sekarang ni terbuka hati untuk meneruskan produk shaklee ni secara teratur dan konsisten.
Masih belum terlambat..

#Jom sihat bersama shaklee

No comments:

Post a Comment